ROSEGAL DRESS | GAMISS BAG



sukienka / dress ROSEGAL | okulary / glasses Born86
naszyjnik / necklace ByDziubeka | torebka / bag Gamiss
buty / shoes Zara | zegarek / watch APART
paznokcie / nails Nailed It Częstochowa 


Przedstawiam Wam moją ostatnią miłość - sukienki i topy "off shoulder". Uwielbiam ten krój, jest prosty a jednocześnie kobiecy, idealnie nadający się na upalne lato. Dzisiejsza sukienka od Rosegal jest  moją ulubioną stylizacją na lato, a jeśli chodzi o torebki to muszę Wam przedstawić moją największą zdobycz - szara torebka Chloe, którą znalazłam w asortymencie Gamiss. Jestem w niej zakochana bez pamięci i jest zdecydowanie numerem jeden w mojej garderobie.

And my love affair with anything and everything off the shoulder continues... From dresses to tops (here and here), I just can't seem to get enough of this silhouette. So easy and feminine, I don't think anything captures the sprit of summer quite like a great off the shoulder piece does!

Though I have been practically obsessed with anything off the shoulder.

Today's cute Rosegal off the shoulder dress is probably one of my favorite dresses ever. I absolutely adore how casually effortless this one is. I love it all! Also I have to say about my new grey bag like Chloe bags which I found on Gamiss.com. I'm totally obssesed when I look at it. 


9 komentarze

  1. Ta sukienka ma w sobie moc uroku!
    Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest boska, na dodatek w pięknym kolorze:) wspaniałe dodatki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem: PRZEPIĘKNIE wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo kobieca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka :) pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta torebka, a sklep mam na oku. Piękne mają rzeczy! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń